dijous, 9 de juliol del 2015

Mordheim: Shadow Warriors Band WIP (1)

Recentment he estat introduït a un grup de jugadors nous que volien començar una campanya de Mordheim i al provar una partida vaig pensar que seria bona idea per expandir la meva col·lecció de miniatures i gaudir d'un nou joc.

Ara fa unes setmanes que estic treballant amb la meva banda de Mordheim: els Elfs de les Ombres. Vaig decidir comprar la banda original del Joc, esculpida per Mike McVey abans de deixar Games Workshop.


Com que vull fer servir les miniatures per l'Armies of Arcana vaig decidir fer servir les bases de 25mm, cosa que dona més espai a la miniatura.


Els meus Elfs formen part de l'Aliança de Arnorath i vesteixen de vermell. Al ser Elfs de les Ombres he decidit donar-lis un toc més fos i fer servir el Gore Red enlloc del Blood Red com a base. 






A més de la banda original he afegit com a Teixidor de les Ombres un mag de Games Workshop que te un cristall d'Annuli conversionat. El bàcul ha estat substituït per un braç d'arquer de la capsa de regiment.

Com que volia que fossin exploradors he pintat gran part de l'armadura, incloent els cascs amb color Cuir.







La cota d'escames de l'Heroi l'he pintat amb el Chaos Red de The Army Painter per simular una armadura de Cuir fosc.





Aquestes son les miniatures just abans del Dipping.






Un cop donat el Dipping.






I després del Antishine.





És bo el resultat? 

A pròximes entrades ensenyaré com he fet les bases amb pedra bruixa i com he pintat el mag.


1 comentari:

  1. Les minis t'han quedat força be, bona feina. Crec però, que no és de les millors minis de Mike McVey, les poses són massa rares pel meu gust. No sabia que eren d'ell.

    ResponElimina