dijous, 30 de juliol del 2015

Felix Jaeger

Quan anava a Batxillerat, ara farà uns 18 anys, vaig conèixer dos nois Aniol i Aleix, que em van demanar que els pintes algunes miniatures. Una de elles era la miniatura de Fèlix Jaeger. Dos mesos després de començar el curs els nois van desaparèixer i la miniatura va acabar al meu calaix de miniatures per pintar.
Des de gairebé el primer moment que vaig començar a pintar miniatures per Mordheim vaig pensar que el Fèlix seria perfecte com a qualsevol mercenari i no m'hi vaig poder resistir.



Felix Jaeger

Primerament vaig netejar la miniatura amb aigua i sabó.




Com que segurament faré servir la miniatura per Armies of Arcana, vaig fer servir una base de 25mm.




Com amb la majoria de miniatures que pinto, vaig fer servir una emprimació blanca.



Vaig pintar l'heroi com a les il·lustracions dels llibres, incloent els pantalons a ralles.



Un cop acabat vaig Dippejar la miniatura.




I el resultat després del Antishine.




I finalment, la miniatura amb la base de pedra bruixa acabada. Com ho veieu?









6 comentaris:

  1. Molt bona feina. Realment el resultat es molt bo (tot i que no soc gens fan del Diping :P)

    Felicitats!!!!

    ResponElimina
  2. Los pantalones han quedado brutales!!!

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt be tio, però m'agradaria veure millor els ulls, a la foto semblen desiguals. De totes maneres mola molt el resultat final i com diu el manel els pantalons genials.

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt be tio, però m'agradaria veure millor els ulls, a la foto semblen desiguals. De totes maneres mola molt el resultat final i com diu el manel els pantalons genials.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En viu es veuen força bé. Sinó sempre puc dir que fot cara de Carlos Sobera i per això obre més un que l'altre :P

      Elimina