dimecres, 18 de gener del 2017

Balanç 2016 i propostes 2017

Aquest any ha estat diferent en molts sentits, i això ha influenciat molt en com les propostes s'han pogut tirar endavant. El cas és que és la primera vegada que hem feia propostes, i ha estat molt interessant. I per això repetiré aquest 2017. Repassem les propostes de l'any 2016:

- Aconseguir redistribuir definitivament l'espai per miniatures i escenografia de la forma més eficient possible.  Fet al 99% tinc un parell de coses per llençar, uns arbres per posar en escumes, i prou.

- Rematar la campanya de Pathfinder. Més que fet. Ara les partides són de curta durada, unes 5-6 sessions.

- Jugar 6 partides de Warhammer Quest. Crec que com a molt n'he jugat 3.

- Pintar una banda de Necromunda. No fet, fins i tot encara dubto de quina pintar.

- Pintar 4 aventurers de Warhammer quest i dos grups de monstres. Només he aconseguit acabar els snotlings de warhammer quest i quasi quasi les rates.


- Aprendre a fer servir dipping d'una vegada. No fet, però a canvi estic aprenent a fer servir les tintes (washing) i n'estic força content.

- Pintar 6 models d'escenografia. Això sí que ho he pogut fer, tot i que són petits. Be de fet només són 5, però estic força satisfet.







- Pintar 500 punts d'Eldar. Només he pintat uns drac flamejants i un bruixot.




El primer que reconec és que no sé fer fotos. Un cop deixat clar aquest punt, el segon és que no faré peanyes fins que no tingui ben clar com les vull, tant de Warhammer Quest com dels Eldar. Potser faré un pintat general per a que com a mínim no tinguin aquest aspecte tant brut, però res més.

Sobre aquest 2016, tot i no arribar ni a la meitat de les minis que volia pintar, n'estic content. He tornat a pintar i feia molts, molts anys que no pintava. Estic comprant pintures enlloc de minis, i un cop més m'he apropat a un aspecte de una de les meves aficions que tenia més deixat de banda: la pintura i el modelisme.

Així doncs, pensem de forma realista i positiva, i plantejem nous objetctius. Espero que aquesta vegada pugui cumplir-ne més.


Propostes pel 2017:

- Acabar de pintar els 500 punts d'Eldar. Això inclou una unitat de guardians (10), la unitat de vengadors implacables (9 i Exarca), una plataforma gravitatòria (llança brillant).

- Pintar una unitat més d'Eldar. Possiblement els Falcons Caçadors, però qui sap.

- Pintar 4 aventurers de Warhammer Quest.

- Pintar 2 grups de monstres de Warhammer Quest.

- Pintar 3 peces d'escenografía.

- Construir 2 elements d'escenografia.

- Jugar 5 partides a Warhammer Quest.

- Jugar 2 escenaris de Descent.

- Jugar 5 mòduls de Pathfinder (ja vaig pel segon).

- Jugar 2 partides a 40K.


Be, la veritat és que m'hauré d'esforçar molt, però en tinc prou si faig més que el 2016. I També hem reservo el dret a canviar coses de la llista, tot sigui per estar content amb el que fas, que de vegades veure la llista pot semblar estressant i això ho faig per divertir-me. Desitjeu-me sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada