dilluns, 7 de març del 2016

Taulell de Warhammer Quest

Fins no fa gaire, el meu taulell de Warhammer Quest es reduïa a tot el que havia pogut imprimir fa uns 12 anys, enganxat en cartró gruixut, i folrat amb Aironfix. Era un taulell amb certes limitacions, ja que ni sabia quin era el taulell original, ni tenia el mateix domini amb internet que ara, ni tenia prou espai per guardar-lo. El taulell era força gruixut, arribant al mig centímetre, i ens molts casos l'escala no l'havia feta bé a l'hora de imprimir. Tot un exemple del que es pot fer amb pocs medis. De totes maneres me'n sortia força bé si volia jugar una partideta.
Durant els últims anys m'he anat espavilant i he anat recollint un bon munt de "tiles", que és com en diuen en anglès, de tot tipus de taulells: heroquest, warhammer quest, expansions, i ens molts casos, taulells fets pels aficionats. El problema que tenia era que no trobava com imprimir tal quantitat de taulells, ni sabia com guardar-los. A més a més quedava la qüestió de com protegir-los del dia a dia, les begudes, i les mans plenes d'aperitius.
Fins que no fa molt vaig trobar una empresa que imprimeix taulells de qualsevol tipus en hule. Només vaig haver de fer una selecció, vaig demanar un pressupost, i dit i fet. Taulell acabat, protegit i super fi. El exemple el teniu a continuació, on us mostro l'enorme taulell que tinc, i el que ocupa.

Aquí podeu veure un exemple de la qualitat de impressió en la primera foto, i del gruix del taulell en la segona.




I ara tot el seguit de fotos, on per seccions, us ensenyo el taulell.


Taulell per jugar a Norska, fet a base de l'expansió de heroquest i d'altres bases creades pels jugadors.



Taulell que representa una mina, fet per aficionats. No és gaire gran però està molt ben fet.
Taulell que representa cavernes infestades per fongs, ideal per goblins nocturns. Fet també per aficionats.
Taulell amb sales de Heroquest i alguna expansió de Warhammer Quest. Algunes peces m'ha costat anys trobar-les de nou.
Expansió de trampes de Warhammer Quest, i la resta són fetes per aficionats, algunes tan ben fetes que no m'hi vaig resistir.
Taulell original de Warhammer Quest, amb alguna peça modificada.













Bé, com veieu es tracta d'un taulell que dona per moltes aventures i molta varietat. Les cartes ja les tinc muntades, ja ho vaig ensenyar en aquest post. No us diré que va ser barat, perquè no ho va ser, però no podria haver-lo muntat ni de conya per aquest preu jo mateix i comprar-lo poc a poc hagués estat molt més car i ens alguns casos impossible. Tota una fita.



1 comentari:

  1. Con el viejo se paso momentos geniales, a ver cuando probamos el nuevo :)

    ResponElimina