divendres, 18 de març del 2016

Female Drow Warrior

Seguint amb la serie de miniatures desconegudes que el meu pare em va regalar ara farà més de 20 anys fa uns dies vaig acabar una "Drow". 
La miniatura és d'una amazona típica de la fantasia heroica dels 80 on un corsé de cota de malla era tan resistent com una cuirassa de Sigmarine, té unes faccions una mica orientals i fines i no se li veien les orelles.

Recentment havia adquirit la gama de pells de Drow de Reaper així que vaig voler provar-los i aquest n'és el resultat. El Dipping utilitzat és el Dark Tone.

Female Drow Warrior


Com que el meu concepte de nació Èlfica no es gens racista la noia ha esta inclosa automàticament a la meva banda de Mordheim com la "forçuda" del equip (arma a dos mans). 
Pròximament publicaré més ampliacions de la banda amb nous henchmens novells on hi hauran mes Drows.

1 comentari:

  1. Realmente da gusta ver esta mini oldschool pintada con una gama de colores moderna y una peana actual.

    ResponElimina