dimarts, 16 de desembre del 2014

Descent: Magma Golem

Una de les figures de les que menys orgullosos ens sentíem era el Golem de "Magma" que va pintar el Manel fa uns quants mesos. Amb els seu permís, vaig decidir mirar de redreçar la miniatura per a que sembles una mica més magmàtica.


Per començar vaig pintar les grans plaques de pedra del golem del Color Gris Alemany de la gama Model Color de Vallejo. És un gris gairebé negre que recobrirà gran part de la "pell" de la miniatura.




Com que les mans tenien tinta mes ataronjada vaig decidir pintar-les d'un gris mes clar com si encara fossin brases i estiguessin més calentes.



Finalment vaig fer un pinzell sec de gris per tota la miniatura i un bany de tinta Babab Black a les dues pedres que subjecte amb el parell de braços superior. Els ulls van ser repintats de color taronja, com si hi haguessin flames a dins i s'hi va fer un efecte "glowing".



Que us sembla el canvi?

3 comentaris:

  1. Mejoro mucho respecto a mi primer intento fallido :P no me di cuenta del pincel seco jejeje

    ResponElimina
  2. LA veritat es que es una molt bona millora, amb permís del primer pintor. Bona feina!!

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada el canvi però trobo a faltar més llum en la part candent de Golem, no hem pregunteu com, soc un pintor molt bàsic. Des del meu punt de vista trobo més encertat un to taronja per les parts de la pell que representen magma líquid que no pas un groc. Potser un taronja il·luminat d'alguna manera, no sé pas quina.
    No deu ser una mini fàcil de pintar.

    ResponElimina