divendres, 17 d’abril del 2020

Skeleton Warriors

A l'iniciar l'exèrcit de vampirs vaig comprar tres capses de regiments d'esquelets de sisena edició que vaig començar a muntar sense solta ni volta, en reiniciar el projecte vaig decidir muntar i pintar-los tots. 


Després d'organitzar-ho vaig veure que tenia 25 esquelets amb arma de mà i escut i 30 amb llança o sense armes així que els vaig acabar de muntar tots.





Per tenir paladins diferents vaig conversionar un amb bitz dels de Shieldwolf.


Així, després de preparar-los i netejar-los es van emprimar amb Skeleton Bone i li vaig fer arribar al Carlos perquè els pintes.






La unitat va ser dippejada amb el Dark Tone de The Army Painter.





Transcorreguts uns dies es va aplicar antishine i es van decorar les bases.




Com a detall final es va aplicar Blood for the Blood God a la unitat.



Skeleton Warriors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada