dissabte, 11 d’abril del 2020

Reaper Miniatures: Gabriel Darkblood, Vampire Overlord

Fa uns quants mesos vaig iniciar una campanya narrativa de Warhammer Fantasy amb en Pau a la qual s'ha afegit més gent on els Vampirs havien d'anar als Regnes Fronterers a buscar uns objectes màgics. Vlad recluta a un vampir de confiança, bàsicament que no estigui sonat (Konrad) o sigui un megalòman (Mannfred), per ajudar-lo. 
Com que les figures de vampirs de Games Workshop s'allunyen del meu concepte de vampir clàssic vaig buscar d'altres marques per aconseguir el que creia que seria un Von Carstein i la vaig trobar a Reaper Miniatures on hi havia dues versions del mateix personatge que m'agradaven: Gabriel Darkblood. Finalment em vaig decidir per la Vampire Overlord perquè em semblava més senyorial i supèrbia, coses que el meu personatge tindria.

Gabriel Darkblood
Com totes les minis de Reaper després de netejar-la es va ancorar a una base de 25 mm.


La miniatura va ser emprimada amb blanc i li vaig fer arribar al Carlos per pintar-la. La meva idea era que fos com amb els tons Von Carstein però amb el cabell ros per apropar-lo a mi.




La miniatura va ser dippejada amb el Dark Tone de The Army Painter.


Transcorreguts uns dies es va aplicar l'antishine.


Ara ja només restava decorar la base i aplicar Blood for the Blood God a l'arma per donar-li un semblant de batalla.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada