dilluns, 15 d’agost del 2022

Mantic: Vampire Lord on Undead Dragon

"La Kibibi Yajaira va ser un dels primers vampirs que Mangari, un dels quatre membres de la mà d'Abhorash, va crear quan es van separar. La Kibibi, princesa en la llegua de les terres del sud, era una formidable guerrera que va impressionar profundament a en Mangari quan va retornar al seu regne d'origen per seguir el seu entrenament. Des d'aleshores ha seguit el codi d'Abhorash molt més fermament que d'altres vampirs més venerables."

La vampiressa en drac no mort de Mantic és una miniatura espectacular que volia afegir a la meva col·lecció. Al dur una vampiressa que anava amb una armadura de plaques vaig decidir honrar a una amiga meva i dedicar-li.

La figura ve amb una base de 75mm, però vaig creure que era massa justa així que en Pau em va ajudar a fer-li una amb roques de 100mm que li dona més espai.




El Carlos va pintar la vampiressa amb l'esquema del clan Blood Dragon i al seu drac amb els colors de la bandera de Colòmbia.














La miniatura va ser dippejada amb pinzell fent servir Dark Tone de The Army Painter.



Transcorreguts uns dies es va aplicar l'antishine, pintar sang amb Blood for the Blood God i decorar la base.



Aquest el resultat final en tota la seva glòria.


Mantic: Vampire Lord on Undead Dragon



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada