dissabte, 12 de juny del 2021

Orc Warriors

No, no m'he equivocat de títol, tinc diversos regiments de orcs, de diferents edicions. Porto Orcs, o sigui que en necessito molts.

Aquesta vegada, els afortunats van ser el orcs semi-goril·les de la caixa de regiments del 1999.


Aquesta va ser, si no vaig errat, la primera capsa multicomponent per Orcs, junt amb la capsa de Goblins Nocturns, i va suposar un gran canvi tant en l'aspecte de l'exèrcit, com en el nou i apassionant mon que se'ns obria davant: la gestió de l'espai en el muntatge d'un regiment. No hi ha manera humana que les bases encaixin entre sí de manera correcta.


Després de repassar amb tinta, sobretot els escuts, vaig fer les bases com a la resta de l'exèrcit. 


En aquestes fotos es pot comprovar com tot i les meves millors intencions, ja sigui per la posició del cos dels Orcs, com pel tamany de les armes, no vaig aconseguir mai que tots encaixessin com per poder entrar en una peana de moviment.

Un altre aspecte a comentar del disseny d'aquests orcs és el estandard, que en les següents edicions van tenir l'encert de corregir, ja que totes les minis són de plàstic excepte les parts pel grup de comandament. Això comportava que el estandard no és poguès posar de qualsevol manera i la mini caiguès continuament, ja que pesa molt per una mini de plàstic ( i això que la base té pes adicional).


I aquí tenim la unitat acabada.

El següent post? doncs sí, més Orcs.

2 comentaris:

  1. Completament d'acord en tot, miniatures xulíssimes que ens van fer disfrutar un munt amb el seu muntatge en el seu moment, per descobrir posteriorment que era tècnicament impossible encavir-les totes i amb un abanderat que queia amb moltíssima facilitat. En el meu cas l'heroi amb un enorme espasot de metall i un cap també metàl·lic i el músic amb un corn de metall tampoc van aguantar mai un moviment pel camp de batalla sense caure

    ResponElimina
  2. Tot jugador Orc ha hagut de patir quan els ha mogut en una càrrega i tot el grup de comandament ha caigut endavant, desmaiats de l'emoció del combat, o desequilibrats pel pes. Una de les dues.

    ResponElimina