dilluns, 10 de maig del 2021

Orc Archers

Be, després de molt temps sense fer cap entrada, crec que ja tocaba. Per a poder jugar el setge d'any nou que vam fer aquest 31 de desembre passat (i del que prometo fer informe de batalla), vaig haver de posar-me al dia i preparar millor les meves minis de Orcs. En alguns casos només va ser rectificar una mica la pintura, entintar, i fer les bases. Aquest és el cas dels meus arquers orcs.

Tinc orcs de diverses edicions i marques, però en aquest cas, els arquers pertanyen a la 4ª edició de Warhammer


Us poso la imatge de la caixa perquè m'encanta. El dibuix és de Geoff Taylor. Us recomano mirar el seu art book.

Bàsicament el que vaig fer va ser corregir el verd amb Goblin Green (sí, encara en tinc), i buscar un marró per les bases. El color final, després de provar diversos marrons, va ser un altre color en extinció: l'antic Snakebite leather. Sí, sé que hi ha un amb el mateix nom, però el to de marró no s'hi apropa gens, coses de Citadel Colour.

Finalment, vaig aplicar Agrax Earthshade (shade), i després vaig començar a fer proves amb l'acabat de les bases. Aquí us deixo fotos de les proves:



Aquests són els dos tipus de sorra amb que vaig fer les proves. I aquí podeu veure les diferents opcions que vaig fer amb les bases.







Finalment, vaig optar per la central, amb pedra més gruixuda, perquè dona un aspecte més pedregós i de muntanya als orcs. I aquest és el resultat final. 16 orcs arquers amb fletxes de colors diferents per a que tothom estigui content, o no.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada