dimarts, 16 de juliol del 2019

Reaper Minatures: Familiar Raven

A Mordheim els mags poden adquirir un familiar, un objecte la mar d'útil perquè et permet repetir la tirada d'un conjur per torn. El familiar hauria d'estar representat a la miniatura, de no ser així que estigui en una miniatura a part.

Raven Familiar

Com que duia una banda d'Elfs de Nagarithe que vaig pintar de forma molt associada a les ombres vaig decidir que un corb seria el familiar perfecte pel meu fetiller.

La miniatura en qüestió es pot trobar al Familiar Pack X de Reaper Miniatures. Com la majoria de miniatures de Reaper la vaig ancorar a la base.


Per pintar-la vaig fer servir colors bàsics tret de la fulla de l'espasa que vaig pintar metal·litzada.


Aplicar el dipping va ser força fàcil a causa de la reduïda mida.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada