dimarts, 9 de gener del 2018

Balanç 2016-2017 i propostes 2018

El post d'avui és en gran part terapèutic i motivador, ja que l'Abril del 2016 vaig patir un accident de tràfic que em va deixar sense capacitat motora al meu braç dret i això limita molt a l'hora de pintar o muntar coses. Tot i això he pogut realitzar algunes cosetes i volia revisar la meva llista prèvia a veure què podia arribar a fer.

Les meves propostes del 2016(pre-crash) eren les següents:

  • Pintar 1000 punts d'Orks. No realitzat.
  • Pintar un Cuirassat el Caos de Gothic. No realitzat.
  • Pintar tots els Tiranids que tinc, els del Space Hulk, DeathStorm i 2 capses de Termagants. No realitzat.
  • Acabar de pintar les espases de lloguer de Mordheim. He pintat gran part de les espases de lloguer. 
  • Pintar l'escenografia pendent que tenim: un Battlescape de 40k, l'escenografia de Battle for Macragge, una barricada enana i una Ophidian Archway. Únicament la barricada enana.
  • Jugar 20 partides de Mordheim. REALITZAT.
  • Jugar 4 partides de Descent. Diria que he jugat 2.
  • Jugar 6 partides de Warhammer 40k. REALITZAT, la majoria de 8a edició.
  • Jugar 2 partides de Battlefleet Gothic. No realitzat, sorry Manelmoto.
  • Jugar 3 partides de Star Wars Saga RPG. Crec que vàrem jugar 2 partides. 

De les 10 propostes que tenia he realitzat 2 completament, 4 parcialment i no n'he realitzat 4. Tenint això en compte les meves propostes pel 2018 són força més humils, a veure si puc dur a terme la majoria.

  • Muntar i emprimar tots els Orks que tinc. Ara mateix estic treballant en els Marauders de Mantic.
  • Jugar 12 partides de Mordheim. Tenint en compte que estem a la segona volta d'una lliga crec que serà viable.
  • Pintar un Cuirassat el Caos de Gothic. 
  • Jugar 3 partides de Star Wars Saga RPG. Veurem si és viable. Un dels jugadors va marxar per raons personals i veurem si afegim algú altre.
  • Jugar 4 partides de Descent.
  • Fer els posts de totes les miniatures que tenim pintades, que són moltes.

Ara ja ho he posat per escrit. Seré capaç de complir-ho?

3 comentaris:

  1. Lor orkos ya los montas como churros. De descent ya lo miraremos pero si no Quest parece que se anima :)

    ResponElimina
  2. Ànims, a veure què et depara aquest any.

    ResponElimina