dilluns, 17 d’agost del 2015

Mordheim: Thief

Una de les primeres miniatures de plom(si, del gloriós plom que no es pot xupar gaire) és aquest home emmascarat amb dues dagues o espases. Quan encara jugava a Heroquest el meu pare, la persona que des de petit sempre ha encoratjat la meva imaginació, em va comprar uns blisters on venien varies miniatures i aquesta era una de elles. No tinc ni la més remota idea de la marca de la miniatura ni que representa. Només que l'he tingut per gairebé vint anys i l'he pintat ara.

Mordheim Thief
Com sempre vaig començar netejant la miniatura amb fairy. Com es pot veure la miniatura ve amb la seva mini base i tenia una daga una mica trencada.



El següent pas va ser enganxar la miniatura a una base de 25mm.



Se li va donar una emprimació blanca. 



Volia que tingues una aparença discreta així que el vaig pintar amb colors força neutres, marros, ocres i ós. L'únic toc de color és la barba i el cabell, pel-roig.




Un cop acabat la miniatura estava llesta pel dipping.



Després del Antishine només restava fer les bases com la resta de la banda.




La miniatura acabada. Simple, monopose però molt detallada i divertida de pintar.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada