dimecres, 4 de febrer del 2015

Battlefleet Gothic: 3D Printed Thunderhawk Gunship

Quan un vol ampliar la seva flota de Gothic o començar-ne una de nova té molt poques opcions. La primera de totes és la més òbvia: Ebay. Allà podem trobar a preus molt elevats algunes naus d'algunes flotes. No tot el que tan Workshop com Forgeworld van posar a la venda es pot trobar allà, però de tant en tant van sortint coses interessants.

La segona opció és fer servir proxis. L'objectiu d'aquesta entrada no és parlar dels models existents al mercat així que no m'entretindré.

La tercera opció i una de les que en un futur tindrà més força és la impressió 3D. Jo he fet servir Shapeways. Un portal on hi ha moltes botigues de dissenyadors que posen els seus models a la venda. Per un joc que ja no té naus noves ni està a la venda, aquesta web i les seves "paradetes" cobreixen un nínxol de mercat molt important.

A l'entrada de avui parlaré de les Thunderhawk que vaig comprar en aquest enllaç:



Les miniatures tenen un disseny molt angulat força efectiu. Jo les vaig comprar a qualitat màxima així que no sé si les versions menys detallades es deuen veure bé. L'únic problema que trobo a la miniatura és la fragilitat del pal de subjecció que ja he provocat que se m'hagin trencat algunes. Això no és cap drama ja que sempre es poden enganxar directament a la base.

Com que m'estic fent una flota d'Àngels Sanguinaris vaig emprimar les miniatures amb l'esprai Dragon Red de The Army Painter. Tot seguit, he fet un pinzell sec amb Fiery Orange de GW a totes les naus i un bany de Tinta Vermella de GW.




A continuació he pintat el detall del vidre de la nau en Verd Goblin i els motors de la Nau amb Boltgun Metal.



L'últim pas ha estat un bany amb Devlan Mud.



Ara ja només restava fer la base. Primer tot de negre i després un quants punts de colors blancs, blaus i porpres per simular estrelles.






Donen la talla, no?

2 comentaris:

  1. Pel tamany que tenen estan força bé. Tornaré a fer una ullada a aquesta web quan tingui un momentet.

    ResponElimina
  2. Te han quedado geniales para el tamaño que tienen ;) ya tengo ganas de ver es acorazo preheresy ;)

    ResponElimina