diumenge, 5 d’octubre del 2014

Space Crusade Ork

Un dels meus primers jocs de taula va ver el "Cruzada Estelar"(Space Crusade). Joc publicat per Games Workshop i MB que va introduir a molta gent al mon de les miniatures de Ciencia Ficció. Recordo passar-me tots els Nadals jugant amb ma germana i el meu pare a un joc que combinava Aliens, Terminators, Marines i Dimonis. 


Quan vaig comprar fa uns mesos un Noble Ork del can Lluna Malvada vaig pensar que seria més que adient  afegir-lo a una unitat de Orks antics que no a una de moderns i per això he començat a fer una penya amb els Orks del Space Crusade per acompanyar-lo.



Com que tots dos tenien les armes trencades les vaig substituir per una pica i una destral de la matriu de Bàrbars del Caos, El Bolter del Ork de la dreta és dels Marines del Caos.



Detall de les calques aplicades a les miniatures. 



Dippejats:


El resultat final amb l'Antishine i les bases fetes:







1 comentari:

  1. Realmente quedan fotogenicos ;) te han quedado geniales. Se nota el cariño que les tienes a estas minis. Las calcas a sido un gran avance para esta mini hace que no queden tan simples sin mucho trabajo, gran idea.

    ResponElimina