dissabte, 1 d’octubre del 2022

Dieter Helsnicht

Fa anys vaig comprar per Ebay una miniatura de Dieter Helsnicht i llegint el seu rerefons vaig imaginar una forma de fer-lo servir en una partida narrativa quer va finalitzar en el setge que vàrem realitzar fa dos anys.

La miniatura, esculpida per Gary Morley l'any 1993, estava quasi completa, únicament la part final del bàcul faltava. Per resoldre-ho vaig afegir un cap d'esquelet que tenia. 





Pau em va ajudar amb les tasques de massilla i la base de suro a la que vam afegir detalls.




Es va emprimar amb Corax White i el Carlos va pintar-lo de forma similar a l'antic però amb uns tons molt més moderns.












La miniatura va ser dippejada a pinzell fent servir el Dark Tone de The Army Painter.



Transcorreguts uns dies es va aplicar antishine i es va decorar la base.


La miniatura original duia en estendard que al llibre de No Morts de quarta edició apareixia sense pintar. La meva germana Núria em va ajudar pintant-lo i així es va poder afegir a la miniatura.





Finalment, es va afegir a la miniatura per completar-la.

Dieter Helsnicht






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada