diumenge, 22 de març del 2020

Mordheim: Thief

Aprofitant el confinament de COVID-19 he acabat de fer fotografies de moltes miniatures que tenia pintades i iniciaré la sèrie amb una prèvia al meu accident: un lladre de Mordheim.

Mordheim Thief
La miniatura és l'última del blister de marca desconeguda que el meu pare em va regalar fa més de 25 anys segurament per rolejar. Té unes proporcions realistes i es veu clarament que és un lladre escapant amb quelcom de valor. Per pintar-la es va emprimar en blanc i vaig pintar de forma simple però diferenciada. 


Després d'això simplement es va dippejar amb Strong Tone i a l'aplicar antishine es va decorar la base amb Agrellan Earth i pinzell sec de color os.




2 comentaris:

  1. És una mini molt maca, amb aquell estil antic gens pretenciós. Bona feina

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt, la mini es molt maca

    ResponElimina